[ubuntu-tr] ubuntu 7.04 kurulumunda nvidia ekran kartı yüklemesi

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
3 Haz 2007 Paz 18:42:26 BST

Merhaba,
Yine olmadı. Nvidia yüklemesi zor bu kadar zor ise ati nasıldır kimbilir?
envy, automatix2 yi denedim olmadı. apt-get ile nvidia-glx,
nvidia-kernel-common ve nvidia-kernel-source paketlerini kurduktan
sonra sudo nvidia-xconfig komutunu verdim. xorg.conf dosyamı daha
önceki denemelerimde silmiştim. Bu komut yeniden oluşturdu.
Ama maalesef hala 1680x1050 çözünürlüğe ayarlayamadım. Çözünürlüğü
değiştirmek istediğimde ;
X Sunucu XRandR eklentisini desteklemiyor. Grafiksel arayüzde anında
çözünürlük değişikliği yapılamaz.
mesajı çıkıyor. xorg.conf dosyasına gerekli çözünürlük ve yatay-düşey
frekans değerlerini giriyorum. Yine olmuyor.
Kısıtlanmış sürücüler kısmına baktığımda ;
Sürücü kısmında NVIDIA hızlandırılmış grafik sürücüsü Etkinleştirildi
Not in use

şeklinde yazıyor.
Bu ne demek şimdi ? Sürücülerin kurulmadığı anlamına mı geliyor?
Bir de xorg.conf dosyamı sildiğim halde X ekranı nasıl açılıyor?
Gerekli bilgileri nereden okuyor acaba?

Teşekkürler.

yaşasın linux