[ubuntu-tr] giriş ekranından sonra ilerlememe sorunu

Talat UYARER talat at uyarer.com
29 Tem 2007 Paz 14:50:32 BST

selam Anıl,
gnome-session ucmus olabilir. Onu yüklemeyi deniyebilirsin. Muhtemelen
ubuntu-desktop paketi kalkmıs durumdadır. Eğer gnome session ı
yuklediginde sorun hala cozulmuyorsa pidgin i make uninstall la kaldır.
Daha sonra ubuntu-desktop paketini kurmaya calıs. Eğer ubuntu-desktop
paketinin kurabilirsen sistem eski haline dönecektir.