[ubuntu-tr] TV yayını kaydetme

mesut sert mesut.sert at hotmail.com
19 Tem 2007 Per 12:25:01 BST

merhaba analog yada digital tv kartımı kullanıyorsun? ben skystar2 tv
kartımla kaffeine player ile kayıt yapabiliyorum sorunsuz bir şekilde şu
aralar kayıtları ddönüştürmeye uğraşıyorum sorunlar yaşıyorum.avidemux
kullanıyorum hangi ses ve video kodecleri kullanacağımı bilemedim. videoları
kesip biçip dönüştürüyorum tamam da sonra videonun sesi olmuyor. anlayamadım
birtürlü. arkadaşlar bir el atsa çok süper olacak