[ubuntu-tr] windows kaldýrmak

Deniz Koçak lenduha at gmail.com
22 Þub 2007 Per 07:16:41 GMT

On 2/22/07, esimais <esimais at yahoo.de> wrote:

>     Bir süredir windows ve ubuntuyu beraber kullanıyordum ama artık
> Windowsu kaldırmak istiyorum.Windows ilk partisyonda kurulu ikinci
> partisyon ubuntu ama ubuntuya zarar vermeden windowsu nasıl
> kaldırırım,onca güncellemeden sonra da Ubuntuyu silmek
> istemiyorum?yardımcı olursanız sevinirim.
>

>     Sanıyorum fdisk kullanarak Windows'a ayırdığınız alanı Ubuntu'nun
kullanabileceği şekilde yeniden formatlayıp sisteme mount ederseniz
çalışacaktır. GRUB ayar dosyası içinde Windows'un olduğu kısmı da
kaldırırsanız sisteminiz tamamen Linux ile çalışacaktır. Dikkat ederseniz
sanıyorum dedim diğer arkadaşlar da fikirlerini paylaşırsa daha iyi olur. :)

    mount, fdisk komutlarını ve /etc/fstab dosyasının yardım dosyalarını
(man dosyaları veya dökümanlarını) incelemenizi öneririm. Kolay gelsin.