[ubuntu-tr] laptop

Kerem Can Karakaş blokdiyagram at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 09:07:01 GMT

07 Şub. 2007 Çar 09:43 tarihinde, Fırat KÜÇÜK şunları yazmıştı:
> compaq armada e500 serisi notebook uzerinde ubuntu 6.10 desktop surumunu
> kurdum. Bazı zamanlarda usb sticki taktığımda otomatik görüyor. Fakat çoğu
> zaman görmüyor. Bu neden olabilir? USB portunda bir sorun olduğunu veya usb
> belleğimin sorunlu olduğuınu zannetmiyorum. Fikrinizi paylaşırsanız
> sevinirim. iyi çalışmalar,

Sanırım donanımsal bir sorun ile karşı karşıyayız.
USB arayüzünde 5V gerilim her zaman doğru verilemiyor olabilir.
Daha önce başka marka ve modellerde (Özellikle usb 1.1 eski donanımlarda) bu
sorunla karşılaştım. Güç katı switch mode olduğu için sığa şişmesi sonucu
zamanla gerilimde düzensizlikler olabiliyor. Ama dediğim gibi bu benim
tamamen başka marka bir usb arayüzü ile olan deneyimimden kalma bir kanı.