[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

t u towsonu2003 at gmail.com
30 Kas 2006 Per 23:20:42 GMT

Ozgur Karatas wrote:
> Asil sorun su ki; kalkip belediye baskani "biz yeni bir
> yazilim hazirladik ilk kurtce isletim sistemidir, adi da ubuntu'dur"
> demesidir. Bu cok yanlis bir hareket..

guleyim mi aglayayim mi :) olayi carpitip, bir de Ubuntu'yu
Diyarbakir'da resepsiyonla tanitti diye hakkinda sorusturma acilan adama
"vay sen nasil boyle yaparsin" diye suc yuklemek... garipsiniz ben ne
diyeyim...

belediye baskaninin "bakin Kurtce isletim sistemi var, alin kullanin"
diye tanitim yapmasi mi asil sorundur, bassavcinin "vay sen nasil kurtce
isletim sistemi tanitirsin" diye sorusturma acmasi mi?

belli ki Windows da kullansak Linux de kullansak irkciligimiz
konusundaki bilincsizligimiz ayni kaliyor.

benden bu kadar.