[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

Deniz Koçak lenduha at gmail.com
30 Kas 2006 Per 20:41:18 GMT

     Türk ya da Kürt milliyetçiliği yapacak kadar uzun zamanım yok. Fakat bu
tartışmayı başlatan kişiye ve gelebilecek bu tür tepkilere karşı önerim bu
protestoyu bize yaptığınız kadar gidin bu bildiriyi yayınlayan veya
yayınlamayı düşünen sitelere/kişilere de yapın.

     Allah değil kul yapısı bir basın bildirisi. Özgür yazılımı iyi
bildiğinize göre bir uygulamanın size yetmediği noktada daha iyisini
yapmakta özgür olduğunuzu da bilirsiniz. Siz de öyle yapın oturun daha
yürekli bir basın bildirisi yazın ve yayınlayın.

    Kürtçe ile ilgili yerelleştirmenin yapılması yeni bir şey değil ve benim
görüşüme göre de bir iki ayda olabilecek bir çalışma da değil. Ben şimdiye
kadar bu konuya tepki içeren hiçbir e-posta ya da makaleye rastlamadım varsa
da ben bilmiyorum.

    Son olarak Kürtçe çeviri takımının sonuna kadar arkasındayım çünkü
hepimizin aynı hedef ve motivasyonla bu işi yaptığını düşünüyorum. Kısacası
emek harcayanın yanındayım, emeği malzeme yapan insanların değil.