[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

Fırat KÜÇÜK firatkucuk at gmail.com
30 Kas 2006 Per 08:19:00 GMT

Ya afedersiniz ama caferin dediği gibi biri locale dosyalarını değiştirip
Elfçe linux yapsa
biz basın bildirisinde; "yapılan elfçe linuxtan dolayı gurur duyuyoruz." mu
demeliyiz? Yada
"kuş dili" linuxtan dolayı. Bence hassasiyetlerinizi bir kenara bırakın
mantıklı düşünün. Yapılan kürtçe tercüme linux (tercüme diyorum dikkat edin)
Diyarbakır belediyesi için bir gurur kaynağı olabilir. Ama burası Ubuntu
Türkiye Listesi.

Ha aferin güzel bir çalışmalar dememizi istiosanız. Diyelim. Aferin
azmetmişler tercüme
etmişler. İnşallah ileride dünya üzerindeki çoğu dilin tercüme oranı %100
olur. Kalkıp burada
korkaksınız falan demeye kimsenin hakkı yok. Geçenlerde Galli bir linux
dağıtımı çıkmıştı.
Biz onları da tebrik etmedik. Demekki biz yine korkaklık yapıyoruz.

Elma ile armutu birbirine karıştırmayın. Hem bu bir işletim sistemi! Bu
kadar fanatizme gerek yok. Ubuntu hem felsefesi ile önde hem de kullanıcı
dostu. Yarın opensolaris deneriz, ertesi günü BSD, MacOS'u da her zaman
beğenmişimdir. Bence hoşgörü ve dialog sağlanacaksa
listeye ortadan girip bu tam bir korkaklık diyerek sağlanmaz.

Kahveye girip soldakilerin anasını sağdakilerin bacısını dersen ancak dayak
yersin başka birşey olmaz. Uslüp çok önemli şöyle yapsaydınız daha iyi olur
diyebilirdiniz pekala.

iyi çalışmalar.

30.11.2006 tarihinde Ozgur Karatas <okaratas at ogr.iu.edu.tr> yazmış: