[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

Ozgur Karatas okaratas at ogr.iu.edu.tr
30 Kas 2006 Per 07:39:56 GMT

Merhaba,
oncelikle bu ofke sana ve bize birsey kazandirmaz. Bizim karsi ciktigimiz
olay bir belediye baskaninin bir yerlerinden "kurtce yazilim hazirladik
ismine ubuntu verdik" demesinden baska birsey degildir. Ayrica
Bassavciligin da kalkip ubuntu'ya sorusturma acmasina iki kat fazla karsi
cikiyoruz.
Ve insanlarin aklinda su kalacak;

"kurtce bir yazilim varmis, diyarbakir'da gelistirilmis, ismi ubuntuymus"
veya bir yerde insanlar bilmedikleri icin ubuntuyu gorunce sunu diyecek;
"aa bu diyarbakirda kurtlerin gelistirdigi bir yazilim"

bu cok cok daha ayip olacak evrensel bir isletim sistemi olan ubuntu icin...
degil mi ?

--
Ozgur

.