[ubuntu-tr] BASIN BILDIRISI rezaleti

t u towsonu2003 at gmail.com
30 Kas 2006 Per 01:42:23 GMT

Bu basin bildirisi degil korkaklik. Bunu kesinlikle protesto ediyorum.
Utanc verici. Dedigi sey su:
"Bu Ubuntu dediginiz sey aslinda Kurtce degildir, aman diyelim! bizi
bulastirmayin bu ise"

Halbuki vermesi GEREKEN mesaj su:
"Biz Ubuntu'nun Turkiye'de Kurtce olarak bulunmasindan ve Ubuntu'nun
Kurtçe ceviri takiminin cabalarindan gurur duyuyor ve Diyarbakir
Cumhuriyet Bassavciligi'nin ozgur yazilima ve ifade ozgurlugune yaptigi
saldiriyi kiniyoruz"

Sizin basin bildirinizden mi daha cok utanayim, bassavciligin ozgur
yazilima saldirisindan mi bilmiyorum. Eger Kurtce ceviri takiminin
arkasinda duramayacaksaniz hic bir bildiri yayinlamayin daha iyi.

Onlarin emegine ayip.

--
Please scan all attachments for viruses.
Or (though you might like Rodin) you might as well avoid "The Gates of