[ubuntu-tr] Gaim ile .hotmail uzantılı adresin açılma sorunu

Fırat KÜÇÜK firatkucuk at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 08:07:11 GMT

gaim'in özel dosyaları olan .gaim klasörünü yedeleyip silin daha sonra
baştan bir ayarlama yapın. Gaim'de böyle bir bug görünmüyor. bir de sizden
ricam livecd ile deneme yapmanız. Eğer sonuç yine aynı ise launchpad'den bug
report olarak bildirebilirsiniz.

iyi çalışmalar.

29.11.2006 tarihinde ANIL KARADAG <anil.karadag at gmail.com> yazmış: