[ubuntu-tr] ./ ???

Fatih Ergüven fatih at erguven.org
24 Kas 2006 Cum 23:23:33 GMT

faruk baran yazmış:
> merhaba;
> yazicimi tanitmak icin turboprint kuracaktim ama setup dosyasini
> calistirirken
> # ./setup
> ./setup: command not found
> hatasi verdi. daha sonra farkettim ki gcc de bir c kodunu derleyip
> calistirirken de
> # gcc a.c
> # ./a.out
> ./a.out: command not found
> hatasi veriyor. bu hatalari nasil cozebilirim?

Merhaba,

Sanırım sorun çalışma dizininin PATH değişkeninde tanımlı olmamasından
kaynaklanıyor.

export PATH=$PATH:. komutu ile de çalışma dizinini PATH değişkenine
ekleyip deneyebilir misiniz? echo $PATH komutu ile de PATH
değişkeninizin içeriğini kontrol edebilirsiniz.

Saygılar,
--
Fatih Ergüven
fatih at erguven.org
http://fatih.erguven.org
--
GPG Key ID: A3DFB6F8
Fingerprint: BB01 95EF FCD1 50C3 24AD 43F5 FB80 AE9A A3DF B6F8