[ubuntu-tr] garip karakterler

t u towsonu2003 at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 22:05:51 GMT

Merhaba,

Ubuntu (ingilizce) kullaniyorum, ve bazen turkce karakter kullananlarin
emailleri ya da web sayfalari bir garip gorunuyor. ornegin asagida talat
uyarer'in emailini gorebilirsiniz: anlasilmaz, okunmuyor. header'a gore
content'i "text/plain; charset="iso-8859-1"... ornegin nedense i harfi
yerine "İ" kodu (?) kullanilmis.

buna karsin ahmet yasar'in emailindeki turkce karakterler okunuyor (en
altta emaili). header'indaki bilgi bir garip olmasina karsin hem de:
"multipart/mixed; boundary="===============1871690501=="

bunun nedenini ogrenebilecegim bir referans bilen varsa cok sevinirim.

tesekkurler.

EK1:
talat at uyarer.com wrote:
> Selam, İlk basta anlattıgınızı
> anlıyabilmiş değilim biraz daha çıklarsanız
> sevinirm. Wpa ve Kablolu Kablosuz tum ag
> calısmalarınız için NetworkManager adında bir
> program var onu tavsiye ederim Depodan NetworkManage rı
> kurduktan sonra kde yada gnome icin kucuk bir paketi daha var
> eklediginizde http://en.opensuse.org/Image:Knetworkmanager.png
> adresindeki KDE eklentisine benzer birsey eklenecektir. Bununla hem
> sifreli yada sifresiz baglana bilirsiniz bunun dısında daha
> yıgınla network ozellig var :)

EK2: