SV: Ubuntu 14.10, release-öl, 23/10, Stockholm

Kjell Holländer kjellhollander at yahoo.com
Tis Okt 21 07:54:19 UTC 2014

Hej. Jag kan inte komma på något möte, men jag skulle gärna prata med någon som kan svara på den fråga jag ställt i forumet. Jag har frågat på forumet utan att någon gett något svar på varför ALLT som liknade Ubuntu på min laptop försvann när jag följde instruktionerna för uppgraderingen till 14.10. Jag ominstallerade 12.04 som funkat och fungerar klockrent.

När anses det "säkert" att göra uppgraderingen till 14.10?

BEST REGARDS

KJELL HOLLÄNDER

www.myfuture.emgoldex.com