I övervakningens tider

Evert Larsson westankierr at telia.com
Ons Juni 19 07:54:41 UTC 2013

Henningsson det du säger är 100, därför måste man markera mot rasism.
Alla tror jag är överens.

Men det jag ville diskutera, övervakningen, är det ett tabu-ämne, är det
föreställningen att man inte får kritisera en konkurrent som gör att
intressant information om Windows och ev. MAC kan spridas här?

Evert Larsson