Re: Kallelse till IRC-möte

Jan Friberg jan at janfriberg.nu
Sat Juni 15 11:36:29 UTC 2013

Nu blev det mycket plattformsprat. Men jag saknar även lite visionsprat,
vad ska vi ha portalen till? Idag är det i huvudsak en startsida som leder
vidare till andra saker, och inget fel i det. Men jag tror ytters få hittar
vidare till den information som publiceras på portalen.

När det gäller plattformen så måste ledstjärnan vara att det är smidigt och
flexibelt för redaktörerna som vill delta. Jag tror inte någon som vill
skriva om spel eller annat vill lägga jättemycket tid till att kämpa med
publiceringen.