Re: Kallelse till IRC-möte

Johan Eriksson 58designs at gmail.com
Sat Juni 15 06:56:59 UTC 2013

Osäker på vad du menar med "versionshantera installation"? Jag har haft en
självhostad WordPress-installation sedan 2009, som migrerat två gånger till
nya servrar. Det jag kan är det jag lärt mig under tiden jag haft
Lathund.nu och jag har iallafall klarat mig bra. :P

En annan stor sida som använder WordPress är Swedroid och jag tycker att
det fungerar ypperligt där.