Releasefika 13.04, Linköping, 27/4

Andreas Olsson andreas at arrakis.se
Tis Apr 16 15:42:55 UTC 2013

Hejsan gott folk

Att Ubuntu 13.04 släpps nu i dagarna tycker jag är en alldeles utmärkt
ursäkt att ha en Ubuntuträff i Linköping. Tänkte dessutom att det kunde
vara intressant att pröva något nytt i år; att istället för att köra en
releaseträff på kvällen under släppdagen (25/4) så prövar vi med en
releasefika dagtid den efterföljande lördagen (27/4).

Rent spontant känns Espresso House[1] som ett trevligt och rymligt
ställe. Är å andra sidan ingen storfikare, så ifall någon är övertygad
om ett bättre ställe så är det bara att invända.

Tidsmässigt tycker jag att klockan 14 är en bra tid, lördagen den 27:e.

Intresserad någon?

// Andreas

[1]: http://www.espressohouse.se/hitta-oss/linkoeping/