"Ubuntu dagen"

Daniel Artfors daniel at artfors.se
Tis Mars 27 19:15:59 UTC 2012

Ja, det kan man allt kalla runt hörnet. Jag hade tänkte mig något event
liknade med install party och demo visning av ubuntu och så kan de som
vill komma och få hjälp med en installation. Samt lite Jolt och chips
bjudning. Och går allt som jag vill så håller kommunen med chips, jolt,
lokal och storbild eller projektor.

Daniel Artfors
ePost: daniel at artfors.se
Tel: 0707-395745
www:http://artfors.se

Skickat med Mozilla Thunderbird i Ubuntu med GNOME