"Ubuntu dagen"

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Tis Mars 27 18:56:35 UTC 2012

Check. Jag vet inte riktigt vad för evenemang du har tänkt dig, tänkte
du försöka samla redan intresserad Ubuntu-användare eller mer
marknadsföringsevenemang riktat mot de som inte känner till Ubuntu
sedan tidigare?

Stenungsund, ja då får vi kanske ta och träffas till sommaren. Jag
brukar tillbringa några veckor på sommaren i Höviksnäs på Tjörn., det
är ju bara runt hörnet.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt