"Ubuntu dagen"

Daniel Artfors daniel at artfors.se
Tis Mars 27 17:06:31 UTC 2012

Jag är mer västerut mot vår land riktiga huvudstad Göteborg ;) Men det
är i en ort norr om Göteborg, Stenungsund, jag hade tänkte mig något.
Det kan vara så att jag kanske kan få lite hjälp av kommunen Inget klart
ännu.

Daniel Artfors
ePost: daniel at artfors.se
Tel: 0707-395745
www:http://artfors.se

Skickat med Mozilla Thunderbird i Ubuntu med GNOME