synaptic rättigheter

Roger Karlsson roger at spelresurs.se
Sat Mars 17 09:55:05 UTC 2012

Som disclaimer är jag inte programmerare, utan använder Linux (Ubuntu) i
första hand som serverplattform. Jag "förstår" därför inte allt jag
läser eller hör, men följande länk togs upp och diskuterades i Linux
Action Shox s20e07.

http://www.osnews.com/story/25619/Mac_OS_X_10_8_restricted_to_App_Store_signed_apps_by_default