Re: synaptic rättigheter

Gustav Andersson gustavlidingo at gmail.com
Sön Mars 4 07:26:28 UTC 2012

Hej
Du får väldigt gärna länka till den artikel du pratar om, för det låter så
otroligt skumt att jag har svårt att tro det. Och jag hittar själv inte
artikeln, vare sig på idg eller på google.
Du tänker inte på RC / release candiate / släppkandidat? För den kommer
inte denna gång, men det är bara ett mellansteg i utvecklingen, och absolut
ingen "fara" att de inte tar med.