Re: synaptic rättigheter

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Sat Mars 3 20:37:37 UTC 2012

Enligt releasemailet som skickades ut i förrgår så ska instruktionerna
på följande sida fungera
https://help.ubuntu.com/community/PreciseUpgrades även upp till 12.04
betan som släpptes då. Jag har inte testat det själv utan kommer själv
testa betan i en separat virtualbox instans innan jag uppgraderar mitt
huvudsystem.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt