Re: Begär omedelbar avgång utav johanre!

Urban Anjar urban.anjar at gmail.com
Sön Juli 22 16:13:46 UTC 2012

Håkan, det är rätt agerat!

Pontus, mobbing ska vi inte acceptera men kritik och avvikande åsikter
måste vi tåla och som förtroendevald får man nog tåla aningen mer än andra
av den varan.

Likaså har man rätt att ha vilka åsikter som helst, också ovanliga och
aparta, men man har ingen rättighet att stå oemotsagd när man framför dem
offentligt.

MVH
Urban

--
*Urban Anjar*   *Mobil:* 070 6093556 *Hem:* 0485 36088 *Mail:*
urban.anjar at gmail.com
Skribent, fotograf, pedagog @ *Press Enter News Agency*
http://svar42.wordpress.com/
Anjar Information HB