Re: Begär omedelbar avgång utav johanre!

Johan Ramm-Ericson ubuntu at ramm-ericson.se
Sön Juli 22 09:13:50 UTC 2012

Mer trams, Pontus.

1) Jag reagerade på ditt påstående att Breivik var kommunist och din
insinuation att det var den egentliga anledningen till Breiviks
agerande. Hyfsat respektlöst mot offren och deras familjer, tycker
jag.
2) Att jag tog bort dig som Facebook vän har ingenting med
Ubuntu-se.org att göra.
3) Ja, ditt Facebook flöde är fullt av påståenden som *jag* inte kan
hålla med om. Så för min del räcker det nu.
4) På vilket sätt kränker jag dig som "officiell person för Loco't"?
Ditt Facebook flöde är ditt personliga, det är *inte* representativt
för Ubuntu-se.org

Och hur har du begärt att få svar från mig Pontus? Via, Facebook?
Ledsen, men jag sitter inte inloggad dagarna i ända.

mvh
Johan R-E