Kallelse till gemenskapsmöte 1a februari 2012

Peetra peetra.mammapappa at gmail.com
Mon Feb 20 20:22:19 UTC 2012

Det var för å få ill nåt för Canonical, som vi började med IRC-mötena, de
gnällde över att ett forum inte gör en gemenskap å det antyddes att inge
IRC-möten == Inget officiellt LoCo.

Nu är ingen på IRC å forumet har svalnat rätt så duttit det med.

Nu vill jag inte föreslå något med detta, ville bara reflektera. =)