Re: Kallelse till gemenskapsmöte 1a februari 2012

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Mon Feb 20 19:11:59 UTC 2012

Hej
Jag får börja med att be om ursäkt för att denna information kommer
sent men mötet den 1a februari blev tyvärr inställt på grund av för
lågt intresse, därav inget protokoll från det mötet. Inget nytt
gemenskapsmöte är inplanerat då intresset för dessa fortfarande är
svalt.

Har ni några frågor eller funderingar om detta är det bara att höra av
er på mailinglistan eller direkt till mig.

--
Med vänlig hälsning
Christoffer Holmstedt