UDS kommer till Köpenhamn (29 okt - 1 nov 2012)!

David Henningsson david.henningsson at canonical.com
Mon Aug 6 19:14:28 UTC 2012

On 08/06/2012 11:20 AM, Christoffer Holmstedt wrote:
> Någon mer som preliminärt kan tänka sig att åka ner under veckan?
> Skulle gärna dra ihop en Ubuntu Sverige träff.

Jag bor i Skåne, och kommer vara där alla dagarna. Tycker också det vore
trevligt med en träff - dock, av erfarenhet vet jag att det även brukar
bli en hel del även på kvällarna, med events/receptions. Dvs, nåt
företag sponsrar middag och eventuellt nån slags underhållning.

Så jo, det vore trevligt, men jag vet inte riktigt vilken dag/tid som
vore bäst för en sådan träff...

--
David Henningsson, Canonical Ltd.
https://launchpad.net/~diwic