Ubuntudagen 26 april 2012

Daniel Artfors daniel at artfors.se
Mon Apr 23 17:36:18 UTC 2012

Det som händer på strandvägen är helt enkelt att vi kommer att köra lite
installation via projektor, samt att vi kommer att ha tillgång till ett
par datorer som man kan "prov installera" på samt att vi kommer att
hålla lite föredrag om Ubuntu, Linux och Open source. Vi kommer att
hjälpa dem som kommer med egna datorer med att installera och vi kommer
att sälja skivor och USB-minnen till självkostnadspris och vi kommer att
bjuda på chip och dricka.
Tyvärr har jag ännu inte fått klart med vem eller vilka som kommer att tala.

Daniel Artfors
ePost: daniel at artfors.se
Tel: 0707-395745
www:http://artfors.se