Installera från zip-fil

Leif O Johansson leif.o.j at sverige.nu
Sat Apr 21 12:45:12 UTC 2012

Hej Håkan,

Läste informationen i den länken, innan jag ställde frågan här, eftersom
jag inte hittade något svar där på hur jag installerar, utifrån den
kunskap jag har?

Det verkar vara så att man måste ha en grundkunskap, för att förstå den
informationen, vilken jag förmodligen inte har, eftersom jag inte kan
installera programmet?

Min fråga, om jag saknar den kunskap jag måste ha för att förstå
informationen, hur ställer jag frågan, då jag inte ser "allt" jag behöver
för att installera programmet från den hemtagna filen.

Har även programmet "Apper", som jag inte heller kan installera programmet
med direkt från zip-filen.

Ska zip-filen packas upp före installation, eller ska det gå att
installera direkt från zipfilen? Om den ska packas upp var ska den i så
fall packas upp, i vilken mapp?

Mvh
Leif