"Ubuntu dagen"

N-G Hansson nissepilot at hotmail.com
Ons Apr 4 09:47:02 UTC 2012

Tack för inbjudan men kan inte mitt i veckan.
EnGe

Date: Wed, 4 Apr 2012 10:43:27 +0200
Subject: "Ubuntu dagen"
From: daniel at artfors.se
To: ubuntu-se at lists.ubuntu.com

Är det någon från föreningen som är intresserad av av komma och prata om och hålla fördrag om föreningen och öppen programvara den 26 april i Stenungsund? Då vi ska ha ett litet event med anledning av att Ubuntu släpper nytt. Tanken är att vi ska ha föredrag, demo och installations hjälp samt att vi ska bjuda på lite chips och cola. Om intresse finns så hör av er så snart som möjligt. Om det är någon som är eller känner någon som är medlem i fsfe kan ni be vederbörande att kontakta mig av samma anledning. Jag kan inte lova något men vi ska försöka att komma med någon form av ersättning.
     - - - -
Daniel ArtforsePost: daniel at artfors.se
Mobiltel: 0707-39 57 45
www: artfors.se | Twitter | Facebook | Google+