Ang.: Jag avsäger mitt uppdrag som Team Contact!

Michael Hamberg micke at ubuntu.se
Sat Sep 17 06:47:04 UTC 2011

Hej

Det var mycket länge sedan jag uttalade mig i LoCot, men nu kan jag bara
inte låta bli. Ni har diskuterat denna "issue" i flera dagar (veckor?)
nu. Nafallo tycker inget i det här ärendet eftersom han inte svarat i
listan. Dessutom, Pontus, så gällde det hans server. Det är väl inte det
ni diskuterar nu?

Tips: Ta beslut på ett LoCo-möte i stället, för ni kommer inte framåt i
nuläget. Dessutom tycker jag att ni, som är involverade i detta, borde
hitta en annan arena än mailinglistan att debattera i, för den är för
medlemmarna och inte för ledningen.

Pontus: Om du nu vill lämna, låt de som ska ta över göra som de vill.
Det fungerar så överallt i samhället och det vore konstigt om det skulle
vara någon skillnad här. Lämnar man en anställning får de kvarvarande
besluta hur/om den "luckan" skall fyllas. Någon tar över din roll,
precis som det föreskrivs i CoC, och det borde du vara nöjd med.

Micke