Re: Kallelse till gemenskapsmöte 14/9

ove lundove at telia.com
Tors Sep 8 13:18:55 UTC 2011

hej
gå in på ubuntu.se.org
därefter klicka på "sändlista" sedan längst ner på den sidan ser du avanmälan  skriv in din e-mail adress..sedan måste allt vara över hoppas jag för dig..
jag själv är väldigt ny på Ubuntu ..mobilt bredband gungerar bättre här än i windovs ..inga problem alls i ubuntu för mig..installera ubuntu 10.1 tror jag att programmet heter..skaffa ej 11.0 eller den versionen..jag minns ej om det heter 11.0  eller 11.1 eller så..
ok
hoppas att allt går bra nu för dig..
jag tycker ubuntu är väldigt intressant verkligen..nästa dator blir nog för mig en MAC   inte Microsoft windovs någe mer för mig inte..
hej då