Re: Ang.: Jag avsäger mitt uppdrag som Team Contact!

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Mon Sep 5 10:14:35 UTC 2011

För mig spelar det ingen roll om någon sitter på andra poster
samtidigt i lägen som dessa inför nästa val. Sedan är det givetvis
olyckligt om det blir för en längre tid över ett eller flera val. Om
det är många andra emot eller för får ni gärna göra er röst hörd.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt