Ang.: Jag avsäger mitt uppdrag som Team Contact!

Peetra peetra.mammapappa at gmail.com
Sön Sep 4 17:02:46 UTC 2011

Jag ser inte problemet med att ha flera uppdrag. Men iofs så är vi rätt så
splittrade runt om på IRC, forum, sändlista, oinformation i canonicals wiki osv,
så det är lite tveksamt om vi  nu verkligen behöver en TL, men TC måste vi ha,
om vi ska fortsätta försäka sträva mot att bli ett officiellt LoCo igen.