Ubuntu Global Jam

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Tis Mars 8 19:08:29 UTC 2011

Tänkte passa på att lyfta denna mailkonversation en gång till med att
informera om IRC-loggar från senaste ubuntu developer week. Det är
bara att börja från början om man är intresserad av att komma igång
med ubuntu utveckling.

http://ubuntuclassroom.wordpress.com/2011/03/07/summary-of-ubuntu-developer-week/

Något sådant på svenska under ubuntu global jam kanske(de första
delarna)? Dock verkar intresset generellt sett vara svallt så kanske
bättre att se vilka som är på plats 1-3 april och sedan ta det
därifrån.

Hälsningar
--
Christoffer Holmstedt