spotify

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Tors Juni 2 11:55:18 UTC 2011

Det blev till listan. Jag har varit tvungen att godkänna de senaste
avtalet på alla datorer som jag har använt mitt konto på sedan
tidigare. Det vill säga på både min bärbara och stationära, om jag nu
efter att ha godkänt avtalet loggar in på en tredje där jag inte har
använt mitt konto sedan tidigare så har jag för mig att jag inte
behöver godkänna det på den datorn också.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt