Vill du vara med och ta fram flygblad, brochyrer etc. ?

Matias Vangsnes matias at 125.cc
Mon Feb 14 12:01:35 UTC 2011

Hej igen, nu har jag tittat på underlaget och jag tror det bästa är att
följa det övergripande manér som Ubuntu använder. Jag har tagit hem lite
material och kommer att bidra med ett nytt original.

Gällande format så känns det som vi skulle behöva något som bäddar in
teckensnittet Ubuntu använder, sedan om det är baserat på postscript eller
något annat format kvittar för mig bara det går att öppna för de flesta.

Jag återkommer med när jag har ett layoutförslag, jag kommer titta på
innehållet också.

// Matias