HoHo.!

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Mon Aug 29 05:13:56 UTC 2011

För att se om ett meddelande kom fram som det ska så finns det två alternativ.

kan du längst ner på sidan skriva in din epostadress och sedan trycka
på "Avanmäla eller ändra dina personliga inställningar". Väl inne på
nästa sida kan du logga in med lösenord du tidigare har skapat. På
tredje sidan som du har kommit till nu finns dina inställningar, här
kan du välja "Ja" på frågan "Ta emot bekräftelse när du skickar e-post
till listan?". Detta resulterar i att du får ett nytt epost direkt
till dig själv när ett epost till sändlistan har kommit fram som det
ska.

(Alternativ 2) På https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-se/ finns
alla epostkonversationer publikt upplagda så några minuter efter att
du har skickat ett epost till sändlistan så kan du besöka "arkivet"
och om du då hittar ditt epostmeddelande så har det kommit fram som
det ska.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt