Re: Varför är medlemsskapet tidsbegränsat?

vulfgar vulfgar at gmail.com
Mon Aug 15 19:12:26 UTC 2011

Hittar ingen info alls om detta på LP-sidan. Om det är som Pontus
säger så måste info om detta in på sidan!
Dessutom är det lämpligt att dom som är admins på LP håller lite koll
på vilka medlemsskap som är på väg att löpa ut så att inte i övrigt
aktiva medlemmar försvinner. Vi har inte så många medlemmar i LoCot
att vi kan "slösa bort" dom genom att reta upp dom.