Varför är medlemsskapet tidsbegränsat?

Gunnar Hjalmarsson ubuntu at gunnar.cc
Mon Aug 15 17:57:32 UTC 2011

Hej!

Det var inte utan viss förvåning jag tog del av meddelandet nedan, som
upplyste mig om att mitt medlemsskap i Ubuntu Sverige upphör om några dagar.

För det första vill jag be att Håkan eller Pontus fixar så att jag får
fortsätta att vara medlem. Det hade jag förstås inte behövt besvära alla
på listan med, men jag skulle också uppskatta om någon kunde förklara
syftet med den här tidsbegränsningen, och det svaret skulle möjligen
intressera fler än mig.

Hälsningar

Gunnar Hjalmarsson