Re: Lernid "prova på" möte

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Fre Aug 12 14:50:39 UTC 2011

Ja, det kommer mer information om det i framtiden när det är dags via
denna sändlista och via forumet. Jag har funderat på att eventuellt
fixa en lernid start så syns iaf chatten när vi kör på som vanligt med
IRC. Lernid är ju trots allt betydligt enklare att starta än andra
IRC-klienter.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt