Re: Hur ska jag börja

Gustav Andersson gustavlidingo at gmail.com
Tors Aug 4 12:59:54 UTC 2011

nej, jag tror inte du kan använda wine för det faktiskt, utan ndiswrapper är
troligare.

men hur gick det att prova att gå in på irc-chatten / webbchatten? du fick
en länk lite tidigare.
där kan du ju få mer support direkt, för då kan du "tala" med någon direkt,
istälelt för nu när det är ett större/längre problem.