Rättigheter vid usb-montering

Daniel Hedin anulaikar at swipnet.se
Tors Aug 4 12:12:15 UTC 2011

Ja.
Det var här jag hittade koden till att forcera monteringen.
Jag är medlem i root-gruppen, root är medlem i min grupp.
Jag har alla rättigheter.
Om jag går in i "skapa uppstartsdisk" så syns usb:n. Om jag raderar
disken så får jag alla rättigheter. En stund.

Daniel

Daniel Hedin
Norderön 361
83293 Frösön