Re: Hur ska jag börja

Handrain Aswad handrain at gmail.com
Tors Aug 4 11:06:25 UTC 2011

Jag försökte alla möjliga sätt och har börjat tröttna på ubuntu trotts att
Ni försöker hjälpa till. Wlan vägrar fungera hos mig.

Det du föreslog Isak att via länken nedan installera nåt, fungerar ej och
jag får error-meddelanden som jag vet inte vad det betyder.

Jag har drivrutinen för WLAN på en skiva, men den är för windows. Kan man
inte använda "Wine" för att installera drivrutinen???

Mvh
/Handrain

Mvh
Handrain H. Aswad