Re: Hur ska jag börja

Gustav Andersson gustavlidingo at gmail.com
Ons Aug 3 14:12:25 UTC 2011

vad använde du för program för att bränna din fil? :)
annars, om du går in på ubuntu.com, och där du kunde ladda ner iso-filen, så
kan du hitta en guide för hur du bränner ut din iso på skivan (så den
fungerar). :)
du måste välja bränningsalternativ i stil med "burn image to disc" eller
"bränn avbild till skiva" eller något. :)
http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download <- punkt 2 är aktuell för
dig.

//Gustav