Re: Möte 2. Punkt 4 Strukturering av informationskanaler

Emil Tullstedt sakjur at gmail.com
Tors Nov 25 12:45:13 GMT 2010

Håller med om att guider passar bra på wikin.
I övrigt har jag bara åsikter om att det vore najs med en
ubuntu-se-announcment maillista, då alla inte är intresserade av
mailsupporten/vice versa.. jag t.ex. bryr mig inte så mkt om LoCot längre
men tycker att det är kul att hjälpa folk på maillistan där jag kan :)
--
Emil "sakjur" Tullstedt