laddanertypsnitt

Mats Karlsson mats.o.karlsson at gmail.com
Ons Mars 24 12:14:18 GMT 2010

Gör som Emil föreslog.

1. Ladda ner filen
2. Packa upp den och lägg *.ttf filen i din hemakatalog i underkatalogen
".fonts". Det kan vara så att den inte finns så då får du skapa den. Den kan
också vara dold i din filbläddrare, tryck "Ctrl + H" för att slå av/på
visningen av dolda filer och kataloger.
3. Starta OpenOffice och välj fonten som du har lagt ner i ".fonts"
katalogen.

Med vänliga hälsningar
Mats