Re: Vad händer?

Gustav Andersson gustavlidingo at gmail.com
Sön Juli 25 13:35:48 BST 2010

Kan direkt säga att det inte är vettigt att sådant görs utan ditt direkta
val och tillstånd. grub kan dock kanske bestå av att du bytt kärna på det os
som har grub installerat (alltså den grub som får agera boot-loader), kanske
att du sa åt den att göra update-grub automatiskt.

men nej, det du säger ska inte hända av sig själv